پرداخت هزینه پشتیبانی سالیانه
* پیشنهاد می شود این صفحه را از طریق برنامه ته حساب، منوی کمک، گزینه ی “پرداخت حق پشتیبانی سالیانه” باز نمایید که اطلاعات مورد نیاز خودکار وارد شده باشد.
* بلافاصله بعد از پرداخت می توانید از طریق برنامه ته حساب، منوی کمک، “به روز رسانی آنلاین” برنامه خود را به روز نمایید.
* در صورتی که همچنان پیغام “پرداخت هزینه پشتیبانی” بر روی برنامه نمایش داده می شود، یک بار برنامه را ببندید و مجدد باز نمایید.
* لطفا شماره موبایل ثبت شده در هنگام خرید نرم افزار را وارد نمایید.
فیلد های "(الزامی)" اجباری هستند
پشتیبانی سالیانه شامل موارد زیر می باشد:
- پشتیبانی تلفنی و آنلاین (هر روز هفته به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر)
- به روز رسانی به نسخه های رسمی (تقریبا هر سال ۲ نسخه ی جدید) و بتا (تقریبا هر هفته یک نسخه ی جدید)
- افزونه ی قیمت های آنلاین
- افزونه ی وب کم
- افزونه ی TTMS (معاملات فصلی)
- افزونه ی ترازو
- افزونه ی نمایش آنلاین انگ طلا
- افزونه ی دستگاه پوز
- افزونه ی خروجی به PDF
- افزونه ی مناسبت ها
- افزونه ی خروجی به اکسل
- افزونه ی پیامک
- * امکان ارسال لینک دانلود گزارش ها از طریق پیامک (ارسال رایگان محدودیت هفتگی دارد)
- * امکان ارسال مانده حساب مشتریان از طریق پیامک (ارسال رایگان محدودیت هفتگی دارد)
- افزونه ی موبایل (پایه)
- * امکان استفاده از نرم افزار موبایل iOS و اندروید (امکانات پایه ی موبایل)
- * امکان ارسال بک آپ و بازیابی آن از طریق برنامه موبایل
- * امکان ارسال گزارش ها از طریق برنامه موبایل
- * امکان ارسال بک آپ و گزارش ها به ایمیل شخصی